כאשר מדובר בהקמה וניהול של העסק, אין צורך להדגיש את החשיבות שלהתנהלות כלכלית נכונה. רוב העסקים, בתחומים שונים ומגוונים, נדרשים ברכישת ציוד משרדי לעסק כזה או אחר. גם עסק מצליח, באם לא יתנהל נכון בכל מה שקשור לרכש בכלל, ורכש ציוד משרדי בפרט, עלול להגיע להוצאות כספיות מיותרות.

ריכזנו עבורכם 5 טיפים אשר יעזרו לעסק שלכם לחסוך כסף בבואכם לרכוש ציוד למשרד:

1.  היו צרכנים נבונים ונאמנים

לרוב בחברות קמעונאות הגדולות קיימות תכניות נאמנות שונות, אשר “מצ’פרות” את הלקוחות החוזרים בהנחות שיכולות להסתכם בעשרות אחוזים. בנוסף, כדאי לעקוב אחרי מבצעים ודילים חמים שמתפרסמים באתרי החברות ובמדיות החברתיות השונות.

2.  רכישת מוצרים איכותיים

כולנו מכירים את הביטוי “מי שקונה בזול, משלם ביוקר”. בראיה קצרת טווח נראה כי חסכון בקניה עשוי להטיב עם העסק שלכם. עם זאת, באם תרכשו ציוד אשר לא ישרת אתכם זמן רב, תמצאו את עצמכם מוציאים בעתיד סכומים שלא תכננתם להוציא,בנוסף לזמן היקר אותו תצטרכו להקדיש לרכש נוסף. השיטה המומלצת היא לקרוא ביקורות על ספקים ומוצרים, או שפשוט להתייעץ עם אנשים בתחום. הדבר ימנע מהעסק שלכם עוגמת נפש והוצאות מיותרות בעתיד.

3. שימוש במוצרים משומשים

תשוטטו באתרים השונים אשר מציעים ריהוט משומש. ייתכן ותיתקלו במציאות,או במוצרים שניתן לחדש על ידי ניקיון יסודי או צביעה קלה ולהשתמש בהם לעסק שלכם. גם אם הדבר יצריך מכם זמן לחיפושים, הובלת הציוד וביצוע תיקונים קלים, שווה להשקיע את המאמץ על מנת לחסוך לא מעט כסף.

4. בצעו סקר שוק

תתייעצו עם הסביבה שלכם. תבררו כיצד עסקים בתחומכם מנהלים את הרכש שלהם בתחום הציוד המשרדי. תנו דגש על מה חברות אלה מזמינות ובאיזה כמות. כשאתם מתחילים בתפעול העסק, קשה לאמוד את כמות הציוד הנחוץ בשוטף. תמצאו עסקים באזורים המרוחקים מכם אשר דומים לעסק שלכם ותתייעצו איתו. אנו בטוחים שרוב העסקים המצליחים ישמחו לשתף את המידע שצברו לאורך השנים.

5. קניה מרוכזת

תשתדלו לרכז את הקניה ולקנות את כל המוצרים במרוכז, על מנת להנות מהנחות כמות שונות. עם זאת, שימו לב שלא להתפתות ולרכוש הרבה דברים שבסוף לא תמצאו להם שימוש. אם אינכם בטוחים לגבי נחיצות המוצר, אל תרכשו אותו.

כל אחד מכם יכול לאמץ לפחות גישה אחת מתוך הדברים שהובאו בפניכם כאן. ייתכן ושינוים אלה נראים חסרי משמעות, אך כאשר יושמו נכונה, ניתן יהיה להגיע לחסכון משמעותי בניהול העסק שלכם.