משרדים ובעלי עסקים רבים ניצבים בפני ההתלבטות בשאלה איזה ציוד משרדי צריך על מנת לקיים סביבת עבודה תומכת אך יחד עם זאת למנוע בזבוז של כסף בציוד לא רצוי או בניהול לא נכון שלו.

ריכזנו עבורכם את רשימת הציוד שכל משרד צריך יחד עם טיפים שיעזרו לכם להתנהל באופן חכם יותר ושיאפשרו לכם לנהל משרד מאובזר בעלויות נמוכות יותר.

הייחודיות של משרדים מסוימים

לפני שמתחילים כדאי להבין שיכולים להיות פריטים ייחודיים שיתאימו למשרד רואי חשבון אך לאו דווקא יתאמו למשרד של קבלנים ולכן חשוב לקחת בחשבון את המאפיינים והצרכים האישיים של כל עסק ומשרד.

תוכלו ללמוד על כך במדריך לניהול ציוד משרדי באופן הנכון אך לפני כן, בואו ונכיר את רשימת הציוד שכל משרד צריך וסביר להניח שגם אתם.

אמצעי תיוק

קלסרים
קלסרים מסוגים שונים

למרות המעבר למסמכים דיגיטליים השימוש במסמכים פיזיים נפוץ מאוד. קבלות, דוחות ועוד שלל מסמכים אחרים זקוקים לפתרונות תיוק כמו קלסרים במידות שונות, תיקיות וכן חוצצים, שמרדפים ומדבקות לתיוג שיעזרו לכם למצוא כל מסמך באופן מהיר בעת הצורך.

דפים למדפסת

דפים למדפסת קרביץ
דפים למדפסת קרביץ

על דפים למדפסת לא צריך להרחיב. הניירות להדפסה מהווים את אחד הפריטים הכי נצרכים בכל משרד.

אנו ממליצים לקרוא את המדריך שכתבנו על סוגי הניירות למדפסת מפני שישנם הרבה סוגים ומומלץ להכיר את ההבדלים כדי לבחור את הסוג הנכון ולא לבזבז כסף לשווא.

כלי כתיבה

עם כל הכבוד למחשב, עדיין לא הומצא התחליף לעט. עטים איכותיים כבר אינם יקרים. תוסיפו לכך טושים לסימון, עפרונות בודדים למקרה הצורך ואמצעי מחיקה ואתם מסודרים.

מומלץ לרכוש חבילות עטים – פעולה שתוזיל את העלויות בעשרות אחוזים.

חותמות

חותמות הם דבר הכרחי בכל עסק. מדובר בפריט זול שניתן להזמינו בקלות באתר האינטרנט ולקבלו עד למשרד במשלוח מהיר. במקרים רבים משתלם יותר להזמין לפחות שתי חותמות וכך לחסוך את עלויות המשלוח של אחת מהן.

מעטפות

מעטפות חומות

מעטפות מסוגים שונים הן עוד משהו חיוני בכל משרד. יכול להיות שתצטרכו מעטפה לשליחת מכתבים ויכול להיות שאתם עושים בה שימוש כדי לתייק מסמכים מסוימים או למסור קבלות ותשלומים. לכן מומלץ להחזיק בהישג יד מעטפות בגדלים שונים ולכל מטרה.

איננו ממליצים לרכוש את המעטפות המבוילות מפני שמהר מאוד תגלו שאתם משתמשים במעטפות אך לאו דווקא לצורכי משלוח בדואר.

עוד דבר שכדאי לשקול הוא רכישת מעטפות מרופדות במידה שאתם שולחים פריטים עדינים בדואר.

טיפ נוסף: כאשר מזמינים מעטפות הוא האפשרות למתג אותן תחת הלוגו ושם העסק שלכם.

מחוררים ושדכנים

מחורר משרדי

ברור לכל שמחוררים ושדכנים (מהדקי סיכות) הם אביזרי חובה אך לפני שאתם רוכשים אותם, תרשו לנו לתת לכם טיפ מנצח.

בעוד שבבית מספיק מחורר או מהדק סיכות בגודל הסטנדרטי, במשרד חשוב לבחור באביזרים גדולים יותר שמתאימים להתמודדות עם דפים מרובים.

השדכן והמחורר שמופיעים בתמונות ושנמכרים באתר ‘קרביץ’ יכולים להתמודד עם עשרות דפים בבת אחת בלי כל מאמץ.

שדכן משרדי

סיכות ומהדקים

סיכות ומהדקים בהישג יד יכולים לחסוך לכם הרבה זמן והתעסקות וכפי שנסביר מיד, סיכות בשילוב עם לוח שעם יהוו כלי מעולה לתזכורות והודעות.

נייר כתיבה

פתקיות ממו
פתקיות ממו

אמצעי כתיבה מגוונים להדרכות, רשימות או סתם תזכורות הם עוד פריט חובה. מומלץ לרכוש מחברות ספירלה (שמאפשרות תלישה נוחה של דפים) וכמובן פתקיות דביקות מסוג פוסטאיט.

לוח מחיק

כתיבת תזכורות, רעיונות ובעיקר שיתוף של עובדים נוספים במה שעובר לכם בראש (מבחינה עסקית כמובן) לא יכול להיעשות טוב יותר מאשר עם לוח מחיק איכותי.

כיום ניתן לרכוש מגוון של לוחות מחיקים מסוגים שונים – החל מהפשוטים ועד למגנטיים, מעוצבים וכאלה שעשויים מזכוכית.

לוח מחיק מגנטי מזכוכית
לוח מחיק מגנטי מזכוכית

לוח שעם

בניגוד ללוח המחיק, לוח השעם אינו מיועד לכתיבה ישירה והשימוש העיקרי שלו הוא לתליית תזכורות אישיות והודעות לכלל העובדים.

טושים מחיקים

טושים מחיקים כולל ספוג מחיקה ישמשו אתכם לכתיבה על גבי הלוח המחיק. שימו לב שבאמצעות הטושים אתם יכולים לכתוב על משטחים שונים כגון פורמייקה וזכוכית – מה שמייתר לעתים את הצורך בלוח המחיק.

מספריים

אין יותר מדי מה להרחיב פרט לשני דברים. ראשית רכשו מספריים איכותיים וגדולים שיכולים לגזור גם נייר עבה. שנית, בדקו אם יש צורך במספריים לשמאליים ובמידה שכן, רכשו גם כאלה.

מספריים לשמאלים
מספריים לשמאלים

סלוטייפ ודבקים

אתם לא הולכים לפתוח פינת יצירה אך סלוטייפ ודבק שקוף יכולים לעזור לכם במגוון מצבים שכרגע לא עולים לכם בראש. מלבד זאת, הם זולים ולא תופסים מקום אז מה אכפת לכם שיהיה…

מעמדים לשולחן

איפה תניחו את כל הציוד שרכשתם? רכשו מעמדים לעטי כתיבה וכאלה שמתאימים לאחסון פתקיות.

מגשי מסמכים ומגירות לשולחן

מגירות משרדיות
מגירות משרדיות

מגשי מסמכים ומגירות משרדיות יעזרו לכם למיין ולאחסן מסמכים שאתם מעדיפים שיהיו בהישג יד. מומלץ להחזיק ב 3-4 מגשים בכל עמדת עבודה מאחר שיותר מכך עשוי להביא יותר אי סדר מתועלת.

טונר למדפסת

למה טונר ולא דיו? מהסיבה הפשוטה שמרבית המשרדים עושים שימוש במדפסות לייזר (שמדפיסה מהר יותר ובמחיר יותר נמוך) ואם אתם לא רוצים להיתקע באמצע היום בלי האפשרות להדפיס או לצלם מסמכים, כדאי מאוד שתקפידו לשמור לפחות טונר נוסף בארון הציוד.

אנו מזמינים אתכם לצפות במגוון הענק של ציוד משרדי שנמכר באתר ‘קרביץ’ ושבאפשרותכם להזמין באופן מהיר ונוח עם משלוח חינם (מעל 250 שקלים) עם שליח עד למשרד שלכם. רגע לפני שאתם מתחילים בהזמנה, אנו ממליצים לקרוא את המדריך שעוסק בניהול הציוד המשרדי באופן נכון שיכול לחסוך לכם מאות ואלפי שקלים בשנה.