בחרו עמוד

לריהוט משרדי יש חשיבות גדולה מאוד, אולי אפילו יותר ממה שאתם חושבים – ריהוט משרדי משפיע על הנוחות והפונקציונליות בעבודה, אך גם משדר את התדמית ואת אופי העבודה. 

היום ישנו דגש חזק מאוד על עיצוב מודרני וידידותי, וחשוב לתת את הדעת על ריהוט משרדי גם בהיבט של נוחות וגם בהיבט של עיצוביות ואסתטיות.

אם אתם בעלי עסק קטן או בינוני ומחפשים לעצב את המשרד שלכם, אלו כמה נקודות חשובות הנוגעות לבחירה בריהוט משרדי שיעזרו לכם לקבל החלטה נכונה!

נוחות

בראש ובראשונה ריהוט משרדי צריך לענות על צורך ברור – נוחות. אתם רוצים שלכם ולעובדים שלכם יהיה נוח לשבת במשרד, וזה אומר לשמור על ריהוט ארגונומי, מרופד, נוח לישיבה ותומך בגב. 

לא משנה כמה הריהוט יפייפה, מעוצב או מתאים לתדמית המשרד, כל עוד הוא לא נוח לעבודה, הפרודוקטיביות תרד באופן אוטומטי רק מהסיבה הפשוטה שפשוט לא יהיה נוח לעבוד. לכן, שמרו על ריהוט ברמה גבוהה ובריאותית. 

שימושיות

עוד פרמטר חשוב מאוד כשבוחרים ריהוט משרדי הוא השימושיות והפונקציונליות של הריהוט. אתם רוצים לבחור בריהוט מודרני ומעוצב אך גם כזה שעונה על צרכי המשרד ועל אופי העבודה. 

למשל, אם אתם מנהלים הרבה ישיבות של סיעור מוחות וזקוקים לחשיבה יצירתית, תוכלו לפנות לריהוט שנחשב קאז'ואלי יותר כמו ספות נוחות או אפילו פופים, בעוד עבור משרדים רשמיים או בירוקרטיים מומלץ לבחור בריהוט פונקציונלי כמו שולחן עם הרבה מגירות לכל הציוד הקטן – כמו ניירות, טפסים, עטים וכדומה. 

עמידות 

חשוב מאוד לבחור בריהוט משרדי שהוא עמיד. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם מחליפים ריהוט בכל שני וחמישי, ולכן שימו לב גם לאיכות של הריהוט שאתם רוכשים ובדקו שהוא מורכב מחומרים איכותיים ועמידים ככל האפשר. זכרו שריהוט זול שאינו עמיד עלול גם להראות זול, וזה יכול להשפיע על תדמית המשרד. 

כיסא ארגונומי ריו 3

תדמית

מה שמעביר אותנו ישר לנקודה הבאה – תדמית. הריהוט המשרדי שלכם צריך לשקף אתכם ואת הדמית שאתם רוצים לייצג, או יותר נכון את התדמית של העסק שלכם.

משרד קליל שעוסק במוצר חדשני ומגניב או משרד פרסום צעיר ותל אביבי זקוק לריהוט שמשקף את זה – ריהוט חדשני, מודרני, צבעוני וכיפי. לעומת זאת, משרד מעונב כמו משרד ייעוצי, ראיית חשבון או עריכת דין, זקוק לריהוט שהוא רשמי ופורמלי בדיוק כמו שמייצג העסק. זכרו שהמשרד שלכם משקף לא מעט את הערכים של העסק, ולכן יש לרכוש ריהוט המותאם לו. 

התאמה לאופי המשרד ולסגנון העבודה

זה קצת דומה לסעיף הקודם אך גם שונה – אתם צריכים שהריהוט שלכם יותאם לאופי העבודה שאתם מנהלים במקום. למשל, יש הבדל בין סטארט אפ צעיר שמעודד עבודה בצוות ומעוניין באופן ספייס רחב וחדשני עם פינות ישיבה משותפות, אפשרות לכתוב על הקירות, אפשרות לפינות עבודה בעמידה וכדומה, לעומת משרד שעובד במסגרת של משרדים פרטיים וחדרי ישיבות גדולים. 

עבור כל אחד מסגנונות העבודה האלו יש ריהוט אחר שמתאים ועונה על הצרכים המשרדיים ועל צרכי העובדים. 

אחידות במראה

זכרו שהריהוט צריך להתאים זה לזה בסגנון ובצבעים, כדי ליצור הרמוניה בין כל סוגי הריהוט שבמשרד. 

לכן, שימו לב שאתם רוכשים ריהוט שמתאים זה לזה; מומלץ לבחור בשולחנות שהם אותו הדבר, כסאות מאותו דגם וכדומה, או לפחות באותו סגנון ובאותה פלטת צבעים. 

ריהוט משרדי מודרני מחכה לכם עכשיו בקרביץ!

בקרביץ, רשת מובילה לציוד משרדי לעסקים, מחכה לכם ריהוט משרדי מודרני ומעוצב של מותגים מובילים. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר, לבחון את האופציות המגוונות ולהזמין ריהוט משרדי אונליין שיגיע עד אליכם למשרד במשלוח מהיר!