הבחירה בחברת אספקת ציוד למשרד היא בחירה שיכולה להיות קשה, בעיקר אם מדובר על עסק חדש, ויכול להיות שתרגישו אבודים כשתנסו לנווט את דרככם בפעם הראשונה בין כל האופציות השונות.

ישנן חברות שונות המספקות מכשירי כתיבה וציוד לצרכי משרד, ואתם צריכים לבחור את החברה המתאימה ביותר לצרכים שלכם.

ליקטנו עבורם 7 טיפים מנצחים לבחירה הנכונה ביותר עבורכם:

1. בחרו חברה המספקת מהר ובזמן

כשאתם בוחרים חברה לאספקת ציוד למשרד, חשוב מאוד להבין מהי מדיניות האספקה של החברה – תוך כמה זמן תקבלו את הציוד שלכם מרגע ההזמנה? חשוב לבחור בחברה שעומדת בזמנים, שתביא באופן מסודר את כל מה שהזמנתם, שלא תאחר או תטרטר אתכם וכמובן שתעשה זאת במהירות ובתוך כמה ימי עסקים בודדים

2. גיוון של ציוד משרדי לעסקים קטנים ובינוניים

חשוב לבחור בחברת אספקת ציוד למשרד שיש לה מגוון רחב מאוד של מוצרים – מכשירי כתיבה, ציוד משרדי לעסקים, ראשי דיו וטונרים, מוצרי אומנות ויצירה למשרד ולמוסדות חינוך, מוצרי מזון וכיבוד, ריהוט משרדי, ציוד משקי וכדומה. כך תוכלו להזמין את כל מה שאתם צריכים מספקית אחת, מבלי הצורך לחלק בין כמה ספקיות שונות.

3. אפשרות להזמנה אונליין

היום עסקים רבים מעדיפים – ובצדק – אפשרות להזמנה אונליין. אתר לציוד משרדי אונליין יאפשר לכם לרכוש ישירות מהאתר, בלי להגיע למקום ובלי לבזבז זמן יקר על שיחות טלפון או על ביקורים בחנויות. תוכלו לראות בדיוק את הקטלוג, מה המבחר המוצע, לדעת מתי תקבלו את ההזמנה ולהזמין ישירות באתר מבלי לשוחח עם נציג שירות, דבר שמגביר באופן משמעותי את נוחות הרכישה, אך יחד עם זאת, מאוד חשוב שלחברה הנבחרת יהיה מוקד שירות זמין ומקצועי.

4. אספקה בכל חלקי הארץ

כשאתם בוחרים חברה לאספקת ציוד למשרד, חשוב לבחור בחברה המאפשרת אספקה בכל הארץ – אם אתם מזמינים אונליין, וודאו שהחברה מגיעה עד אליכם למשרד מבלי שתצטרכו לצאת מהדלת. אם דווקא החלטתם להגיע עד למקום העסק, חשוב שיהיה נגיש אליכם וסניפי הרשת פרוסים בכל הארץ, כך שתוכלו להגיע בקלות גם במידה ואתם עוברים למקום אחר בארץ או זקוקים להחלפה או להשלמת הציוד.

5. חשבון נוח באתר

מומלץ לבחור בחברה עם פיצ’רים ואפשרויות נוחות ללקוחות. למשל, חברת קרביץ מאפשרת לכם לנהל חשבון נוח באתר, בו אתם יכולים להזין רשימה של כל הציוד הנדרש ולבצע הזמנה מהירה הפיצ’ר הזה מוסיף לנוחות הקנייה, ומאפשר לכם לנהל את הציוד המשרדי שלכם בצורה נוחה ויעילה, בנוסף ניתן לנהל ספר כתובות בחשבון, לצורך אספקה לכמה נקודות ועוד.

6. שירות לקוחות

הסעיף הזה נכון תמיד כשבוחרים לעשות עסקים עם חברה חדשה – יש לוודא ששירות הלקוחות נוח, זמין ואדיב, כך שתוכלו ליצור קשר בקלות עבור כל בעיה שהיא!

7. מחיר שמתאים לכם

כמובן, תמיד צריך לקחת גם את המחיר ברשימת השיקולים שלכם. המחיר הוא חשוב אך מאתגר – מצד אחד מחפשים מחיר זול, מצד שני עדיף לא להתפשר על המגוון, האיכות, המהירות והאמינות של החברה. לכן, מומלץ למצוא את קו האמצע בין חברה איכותית ואמינה לבין מחירים טובים.

מחפשים חברת אספקת ציוד למשרד? קרביץ תשמח לעמוד לרשותכם!

קרביץ היא חברה מובילה בישראל בתחום מכשירי כתיבה וציוד משרדי.

בקרביץ תמצאו את כל הציוד הנדרש לעסק שלכם, ותוכלו לבחור מתוך המגוון העצום שנמצא באתר האונליין שלנו ומאפשר רכישה נוחה, מהירה ויעילה.

אם אתם מחפשים ציוד משרדי אונליין שיגיע במהירות עד אליכם למשרד, זמין בכל חלקי הארץ, מאפשר חשבון נוח ושירות לקוחות אמין – אנחנו פה בשבילכם!

היכנסו עכשיו לאתר והתחילו למלא את סל הציוד שלכם!