לעיצוב המשרד יש חשיבות מכרעת על האווירה במשרד שלנו

עיצוב נכון יכול לשדר את המסר הנכון ללקוחות שלכם ויאפשר לכם להרגיש נעים לארח את הלקוחות. כמו כן, עיצוב נכון יאפשר לכם לעבוד בצורה פרודוקטיבית יותר, ייתן לכם השראה ויאפשר לכם מרחב יצירתי שיהיה נעים וכיף לעבוד בו.

אז איך מעצבים את המשרד הביתי בצורה הטובה ביותר ומשדרים את האווירה הנכונה? קבלו 10 טיפים חיוניים וחשובים לציוד משרדי מתאים!

1. ציוד ארגונומי

בראש ובראשונה, חשוב להשקיע בבריאות שלכם, ולכן שימו לב לכסא מנהלים שאתם קונים. כסא מנהלים צריך להיות נוח וארגונומי, שכן מעבר לזה שהוא ישמור על בריאות הגב שלכם בעקבות שעות של עבודה, זה ידוע שנוחות תשפר את הפרודוקטיביות שלכם ותאפשר לכם לעבוד שעות ארוכות יותר ללא כאבים. בנוסף לכסא מנהלים, מומלץ לבחור גם בעכבר ובמקלדת ארגונומיים, כי גם מפרקי הידיים שלנו יכולים לסבול מהעבודה הארוכה!

2. אור טבעי

אם אתם רוצים שהאווירה תהיה נעימה במשרד שלכם, אתם חייבים לדאוג לכמה שיותר אור. אור משפיע גם על מצב הרוח הטוב והפרודוקטיביות, וגם עוזר לשמור על בריאות העיניים ועל הנוחות במשרד. מומלץ שהאור יהיה טבעי, אבל אם אין לכם אפשרות כזאת, השקיעו בתאורת החלל באופן מלאכותי.

3. ציוד משרדי

כל משרד צריך ציוד משרדי המתאים לאופי העבודה ולצרכי משרד משתנים. ציוד משרדי לעסקים כולל עטים, דפים, מחברות, קלסרים, עפרונות, צבעים, דפי ממו צבעוניים ועוד. מומלץ לבחור במכשירי כתיבה איכותיים ונוחים, וכן לקנות כמות יפה מהם כדי שאף פעם לא יחסר לכם.

סט סיכות, לחצנים, אטבים גומיות ונעצים שחור/זהב

4. ריהוט מותאם למשרד

לפני שאתם ממהרים לקנות את שולחן העבודה שאהבתם וכסא מנהלים מדהים שראיתם, קודם כל התאימו את הריהוט לגודל המשרד. אם החלל קטן, כדאי להימנע מריהוט גדול ומסיבי מדי שיתפוס את כל המקום; היום ישנם כל מיני פתרונות אפקטיביים גם לחללים קטנים.

5. צמחים

צמחים מוסיפים הרבה יופי וירוק לחדר, וגם משפרים את איכות האוויר. עציצים יכולים להפחית את הלחץ, ובאופן כללי פשוט יוצרים אווירה הרבה יותר טובה ונעימה במשרד. אם אתם נוהגים לקבל לקוחות, בכלל מומלץ להוסיף צמחים שיוסיפו לאווירה טובה!

6. אומנות

משרד לא חייב להיות אפור ומשעמם. תמונות על הקיר יכולות להוסיף גם הן לאווירה החיובית במשרד, וכן יכולות לשדר את הזהות שלכם ולעודד חשיבה יצירתית. כך גם קישוטים קטנים על המדפים, ספרים שמעודדים השראה, תמונות על השולחן וכל דבר שיכול לתרום לכם וללקוחות שלכם.

7. פריטים ביתיים ויפים

אלא אם חשוב לכם האופי המודרני והחלקלק של הפריטים במשרד שלכם, אפשר לבחור דווקא בציוד שנותן תחושה יותר ביתית – ספל קפה יפה וצבעונית, כוס לציוד משרדי שהיא מעניינת או אפילו מצחיקה, יומן טרנדי ופח זבל דקורטיבי.

8. אחסון

הרבה אנשים שוכחים את מקומות האחסון כשהם מעצבים משרד, אבל מקומות אחסון הם קריטיים כדי שיהיה סדר וארגון במשרד שלכם. דאגו למדפים, מגירות וקלסרים שיענו על צרכי המשרד שלכם ויאפשרו להחזיק ציוד משרדי בצורה נוחה ואופטימלית כדי למנוע בלגן.

9. טכנולוגיה

נסו להימנע מכל החוטים והכבלים המרחפים בחלל, והשתמשו בכל הפתרונות הטכנולוגיים הנגישים לנו – מדפסת אלחוטית, עכבר אלחוטי, ראוטר אלחוטי וכדומה. את הכבלים ההכרחיים נסו לרכז במקום אחד מתחת לשולחן.

10. צרכי משרד ואופי אישי

כל הבחירות שלכם צריכות להתאים לאופי המשרד וגם לאופי שלכם! חשבו מה מעניק לכם השראה, מה אתם רוצים לשדר ללקוחות שלכם ואיך משרד החלומות שלכם נראה, ופעלו לפי זה.

מחפשים לעצב את המשרד האישי שלכם? בקרביץ תמצאו כל מה שאתם צריכים!

הגיע הזמן לעצב את המשרד שלכם? בקרביץ תמצאו כל מה שאתם מחפשים, ממכשירי כתיבה וציוד משרדי ועד כסא מנהלים לעיצוב המשרד המושלם! המגוון הרחב שלנו מחכה לכם בקטלוג באתר, ותוכלו להזמין הכל בקליק אחד, בנוחות ובקלות, ולקבל את כל הציוד עד המשרד הביתי שלכם!